خودروصنعت، معدن، تجارت

دستور خودرویی رحمانی به دو معاونت وزارت صنعت

وزیر صنعت در ابلاغی به معاون امور صنایع و رییس هیأت عامل ایدرو بر استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه‌های انسانی کشور برای تعمیق ساخت داخل قطعات مصرفی و وارداتی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم،  رضا رحمانی در این ابلاغ با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و نامگذاری امسال به عنوان “رونق تولید”، اظهارداشت: ضروری است تا تمام شرکت‌های خودروسازی با همکاری قطعه سازان، شرکت‌های دانش بنیان، فعالان اقتصادی، ظرفیت‌های دانشگاهی، متخصصان داخلی و جوانان خلاق نسبت به تعمیق ساخت داخل قطعات مصرفی و وارداتی اقدام کنند.

وی با اشاره به تأکیدات گذشته در این زمینه، افزود: ضروری است تا با فراخوان عمومی از طریق رسانه‌های گروهی نسبت به اطلاع رسانی جامع جهت استفاده از ظرفیت حداکثری سرمایه های انسانی کشور اقدام لازم انجام شود تا ضمن حمایت از صنعتگران و کارگران کشور گام‌های عملی نیز در مقابله با جنگ اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز برداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت اولویت قراردادن این خط مشی خطاب به دو معاون خود، اضافه کرد: برنامه زمان بندی فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام حداکثر تا ۲۰ خردادماه و گزارش اقدامات انجام شده به همراه میزان ارز صرفه جویی شده در بازه های زمانی ۳ ماهه تهیه و گزارش شود.

امکان به کارگیری ربات در ثبت نام محصولات ایران خودرو وجود ندارد
واردات ۳۳۰ خودرو خارجی در فروردین/ یک تسلای آلمانی وارد ایران شد
چرا آمار فروش فوری خودروسازان اعلام نمی‌شود؟
ترخیص ۱۶۰۰ دستگاه خودروی در گمرک مانده
وعده وزیر صنعت برای کنترل قیمت خودرو تا ۳ ماه آینده
قیمت خودرو امروز ۱۳۹۸/۰۲/۲۲|توقف روند نزولی قیمت ها در بازار

انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا