بورسبورس اوراق

داد و ستد متعادل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته

 

تدپیکس در پایان معاملات آخرین روز کاری با ۷۲۸ واحد کاهش به ۲۱۱ هزار و ۱۷ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۵۰۶ واحدی به عدد ۴۵ هزار ۷۳۷ واحدی رسید و شاخص بازار اول عدد ۱۵۸ هزار و ۳۵۲ واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم روی عدد ۴۰۶ هزار و ۴۵۵ واحد ایستاد. آیفکس نیز ۲ هزار و۵۸۳ واحد را ثبت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن  ۳ میلیارد و ۸۷۸ میلیون سهم و اوراق و بهادار طی ۲۸۶ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای شبهرن، شسپا و ومعادن به ترتیب با ۱۸۴، ۱۴۱ و ۹۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، فولاد و کگل به ترتیب با ۱۹۳، ۱۵۹ و ۱۵۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز خساپا، وبملت، وتجارت، خودرو و فولاد پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و بانک و سیمان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش سنا، تدپیکس امروز به رغم حجم بالای عرضه و ریسک های بیرونی  در کانال ۲۱۱ هزار واحد باقی ماند و داد ستد متعادلی را تجربه کرد. معاملات امروز بورس تهران تحت تاثیر سیگنال های ارسالی از سوی بازار های جهانی انجام شد و بر اساس آن در یک سو شاهد عرضه هایی با حجم بالا در سهم های بزرگ و در سوی دیگر شاهد عرضه های کم حجم در سهم های کوچک بودیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا