بانک و بیمهطلا و ارز

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۲/۲۶

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش  ۸۷ هزار تومانی نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۹۷ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۴۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۵۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۷.۵ دلار معامله می‌شود.

همچنین بخوانید

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با کاهش ۲۵۰ تومانی نسبت به دیروز ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به دیروز ۳۰۰ تومان کاهش یافته است.

 

منبع
تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا