بانک و بیمهطلا و ارز

واردات غذای سگ و گربه به کشور ۵ برابر شد + سند

درحالیکه آمار گمرکات کشور نشان دهنده واردات بیش از یک میلیون دلار غذای سگ و گربه در فروردین امسال است، آمار واردات این اقلام در مدت مشابه سال قبل حاکی از آن است که واردات غذای سگ و گربه در نخستین ماه امسال ۵ برابر سال قبل شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم،  آمار گمرکات کشور از واردات ایران در فروردین ماه امسال، نشان می‌دهد که طی یک ماه نخست سال، بیش از یک میلیون دلار غذای سگ و گربه به کشور وارد شده است.

بر اساس این گزارش، این فرآورده‌های غذایی سگ و گربه از سه کشور آلمان، فرانسه و هلند به صورت بسته بندی برای خرده‌فروشی وارد کشور شده است.

واردات این حجم غذای سگ و گربه به کشور در شرایطی است که با توجه به تحریم‌های سنگین اخیر و هدف‌گذاری آمریکا برای کاهش درآمدهای ارزی ایران، درآمدهای ارزی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هزینه کردشان برای موارد غیرضروری چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

از سوی آمار گمرکات کشور در فروردین ماه ۹۷، یعنی در مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد که در نخستین ماه سال گذشته، میزان واردات غذای سگ و گربه به کشور تنها ۲۱۴ هزار دلار بوده است.

این به معنای آن است که واردات غذای سگ و گربه به کشور در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل، نزدیک به ۵ برابر شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا