بانکبانک و بیمه

نماینده مجلس: بانک‌ها متقاضیان را از دریافت وام منصرف می‌کنند

نماینده مردم همدان از عدم همکاری بانک‌ها با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان سخن گفت و افزود: اگر هر مراجعه کننده‌ای تکلیف کار خود را با حساب معین در اختیار بانک قرار دهد، با عدم همکاری بانک روبه رو نمی‌شود ضمن اینکه در شرایط کنونی بانک آنقدر مراجعه کننده را تحت فشار قرار می‌دهد تا از دریافت تسهیلات منصرف شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حمیدرضا حاجی بابایی  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه صندوق توسعه یکی از راههای توسعه استان است، افزود: یکی از مشکلات موجود در استان عدم شناخت فرصت‌ها بوده و معرفی صندوق توسعه به عنوان یکی از فرصت‌ها می‌تواند تحول عظیمی به همراه داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت‌های موجود در صندوق توسعه سهمیه استانی مشخصی ندارد و بی حد مرز بودن ارائه تسهیلات در آن می‌تواند برای استان همدان و توان جذب تسهیلات موجود در استان کمک بزرگی باشد.

همچنین بخوانید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: همدان از بالاترین ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه گذار برخوردار است و باید برای تکمیل طرح‌های تولیدی و سرمایه گذاری خود از صندوق توسعه استفاده کنیم.

وی از عدم همکاری بانک‌ها با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان سخن گفت و افزود: اگر هر مراجعه کننده‌ای تکلیف کار خود را با حساب معین در اختیار بانک قرار دهد، با عدم همکاری بانک روبه رو نمی‌شود ضمن اینکه در شرایط کنونی بانک آنقدر مراجعه کننده را تحت فشار قرار می‌دهد تا از دریافت تسهیلات منصرف شود.

حاجی بابایی امکانات را در دسترس قدرتمندان دانست و افزود: امروز در کشور امکانات زیادی وجود دارد اما این امکانات در دسترس افرادی است که با قدرت و توان بیشتر به دنبال بهره برداری از امکانات هستند.

 

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا