بورسبورس اوراق

«وبشهر» سود هر سهم خود را افزایش داد

نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶؛

 

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۵۰ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد ۶۶ درصدی را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۶۳ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۵۰ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۶۶ درصد افزایش داشته است.

شرکت توسعه صنایع بهشهر، افزایش ۶۶ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی را از جمله دلایل عمده کاهش زیان خود اعلام کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۷۳۹ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وبشهر” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۲۴۲ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۵۱ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشته بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، با افزایش ۶ هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال به ۱۳ هزار و  ۴۸۹ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال رسید.

“وبشهر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹۶ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال به مبلغ معادل ۵۰۴ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۳۸ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا