بانکبانک و بیمه

لغو همایش سیاست‌ های پولی و ارزی به دلیل صرفه جویی هزینه‌ها

رییس پژوهشکده پولی و بانکی اعلام کرد: همایش سیاست‌های پولی و ارزی با درک شرایط اقتصادی حاضر و همسو با سایر اقدامات بانک مرکزی و دولت محترم در راستای کاهش هزینه‌ها امسال برگزار نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، علی دیواندری تصریح کرد: همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی از اسفندماه سال ۱۳۶۹ با هدف تبیین سیاست‌های  پولی و ارزی برنامه‌ریزی شد. اگر به روند موضوعات مطرح‌شده در این همایش نگاهی گذرا بیندازیم، خواهیم دید که همواره یافتن راه‌حل‌ برای مسائلی نظیر تورم، بیکاری، سرمایه‌گذاری خارجی، رکود و سایر چالش‌های اساسی مبتلا به سیستم بانکی به‌صورت  منظم و سالیانه در آن طرح شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز همایش دوره بیست‌و نهم با مضمون مقاوم‌سازی نظام بانکی در دستورکار قرار گرفت  و در حال دریافت مقالات هستیم. دیواندری اظهارداشت: اما پژوهشکده پولی و بانکی با درک شرایط اقتصادی حاضر و همسو با سایر اقدامات بانک مرکزی و دولت محترم در راستای کاهش هزینه‌ها، نهایتاً تصمیم گرفت امسال همایش را برگزار نکند.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی در پایان اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع پژوهشگران، اساتید و نویسندگان محترم می‌رساند که مقالات منتخب دریافتی علاوه بر ارائه در میزگردهای تخصصی پژوهشکده به صورت ویژه‌نامه در نشریات علمی پژوهشکده نیز درج خواهند شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا