بورسبورس اوراق

شاخص های سبز بورس در اولین روز هفته

تدپیکس در کانال ۲۱۲ هزار واحدی:

 

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۷۳۲ واحد افزایش به کانال ۲۱۲ هزار واحدی وارد شد. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۱۰۱۱ واحدی به عدد ۴۶ هزار ۷۴۹ واحدی رسید و شاخص بازار اول عدد ۱۵۹ هزار و ۹۸۴ واحد را نمایش داد و شاخص بازار دوم با ۱۸۷۹ واحد افزایش روی عدد ۴۰۸ هزار و ۳۴۴ واحد ایستاد. آیفکس نیز ۲ هزار و۶۱۲ واحد را ثبت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن  ۳ میلیارد و ۸۳۲ میلیون سهم و اوراق و بهادار طی ۲۸۲ هزار نوبت داد و ستد ارزش معاملات به بیش از ۱۱۱۳ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای اخابر، وبملت، کچاد به ترتیب با ۱۷۵، ۱۲۱ و ۱۲۰واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۱۹۶، ۱۲۴ و ۸۳ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و فولاد پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فلزات برترین گروه صنعت شد و خودرو بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، با وجود ریسک‌های سیاسی و اختلافات تجاری جهانی، در جریان معاملات امروز تدپیکس با حمایت سهامداران روبرو شد و با توجه به حجم تقاضا روندی صعودی در پیش گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا