بورسبورس اوراق

«نبروج» برای هرسهم ۹۳۹ ریال سود پوشش داد

در دوره مالی یکساله؛

 

شرکت کارخانجات نساجی بروجرد در صورت های مالی ۱۲ ماهه سود هرسهم را ۹۳۹ ریال اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت کارخانجات نساجی بروجرد، اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را در حالی منتشر کرد که سود پوششی هر سهم را ۹۳۹ ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده سود عملیاتی طی دوره اعلامی ۲۳۷ میلیارد ریال، سود خالص را ۱۳۹ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

«نبروج» در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ داشته اعلام کرد که پیش بینی شده نرخ فروش محصولات در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به ازای هرمتر پارچه رنگی و تکمیل شده ۱۴۰هزار و ۶۳۰ ریال است؛ همچنین پیش بینی نرخ خرید مواد اولیه شرکت به طور میانگین به صورت زیر است و پلی استر به قیمت ۲۰۴هزار ریال، پنبه ۳۰۰هزار ریال و ویسکوز۳۶۰ هزار ریال خواهد بود.

این شرکت با توجه به برنامه‌های با اهمیتی که مد نظر هیات مدیره شرکت است خرید و نصب ماشین آلات واحد ریسندگی و بافندگی و رنگرزی بوده که افزایش تولید و فروش را در بر خواهد داشت همچنین با توجه به این روند با کاهش هزینه‌های سربار و دستمزد نسبت به مقدار تولید همراه خواهیم بود که در نتیجه کاهش بهای تمام شده کالای تولید شده را در بر خواهد داشت و در نهایت باعث افزایش سود بیشتر خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا