بورسبورس اوراق

سه‌شنبه عرضه اولیه «زشریف» در فرابورس انجام می‌شود/ حداکثر سهمیه هر معامله‌گر آنلاین ۲۵۰ سهم تعیین شد

عرضه اولیه سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد به روش ثبت سفارش در نماد «زشریف» طی روز سه‌شنبه «۳۱ اردیبهشت ماه» در بازار دوم فرابورس انجام خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  تعداد کل سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد ۵۲۰ میلیون سهم است که از این میزان، معادل ۱۰ درصد «۵۲ میلیون سهم» عرضه اولیه خواهد شد، همچنین مدیر عرضه کارگزاری بانک دی خواهد بود.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی، ۲۵۰ سهم و دوره ثبت سفارش، مطابق با پیام ناظر در روز عرضه اولیه و دامنه قیمت در ثبت سفارش، از مبلغ ۴۱۰ تا ۴۲۰ تومان خواهد بود.

از سویی متعهد خرید، شرکت مرغک و سقف تعهد خرید، مجموعا ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه و بازار فرابورس ایران: بازار دوم است.

بر اساس اعلام فرابورس، با توجه به این موضوع که عرضه اولیه سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد به روش ثبت سفارش انجام می‌شود، توجه به مفاد دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در فرابورس ایران به منظور اطلاع از جزییات نحوه ثبت سفارش در دوره سفارش‌گیری و نحوه انجام عرضه اولیه اوراق بهادار و سایر مقررات مربوطه، ضروری است، بنابراین اطلاعات تکملی شرکت سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد در سایت فرابورس و سامانه کدال در دسترس است.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا