بورسبورس اوراق

خودرو، فلزات اساسی و صنایع شیمیایی برترین گروه های بورس تهران

 

تدپیکس در پایان معاملات امروز با ۱۰۳ واحد افزایش به عدد ۲۱۲ هزار و ۸۵۱ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با افزایش ۴۰۰ واحدی عدد ۴۷ هزار ۱۴۸ واحدی را نشان داد و شاخص بازار اول روی عدد ۱۵۹ هزار و ۹۳۶ واحد ایستاد و شاخص بازار دوم با ۷۷۵ واحد افزایش به کانال ۴۰۹ هزار واحدی وارد شد. آیفکس نیز ۲ هزار و۶۳۳ واحد را ثبت کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، امروز با دست به دست شدن سه میلیارد و ۳۳۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۰۵۵ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای پارس، همراه و شبریز به ترتیب با ۱۴۴، ۱۲۹ و  ۸۴ و احد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فارس، رمپنا و بفجر به ترتیب با ۱۵۵، ۱۲۵ و ۸۸ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو و فولاد همچون روز گذشته پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت شد و فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سنا، برخلاف روزهای هیجانی هفته گذشته، شاخص در دو روز ابتدایی هفته جاری روندی متعادل را در پیش گرفته و به گفته کارشناسان بازار سرمایه، اکنون اثر ریسک های سیاسی بر معاملات بورس تهران بسیار کم رنگ شده و پس از این نیز شاخص روند طبیعی و متعادلی را طی می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا