بانکبانک و بیمه

بازدید مدیر عامل بانک توسعه صادرات از شرکت خدمات انفورماتیک

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با همراهی چند تن از مدیران این بانک از شرکت خدمات انفورماتیک بازدید و بر توسعه همکاری‌ها و استفاده از فناوری‌های جدید از جمله بلاک‌چین تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، در این دیدار، صالح آبادی بر عزم بانک توسعه صادرات جهت استفاده از فناوری های روز، از جمله بلاکچین اشاره نموده و رویکرد جدی بانک به مقوله بانکداری باز را، مورد تاکید قرار داد.
در این دیدار، سروش، عضو هیات مدیره ناظر بر IT، خانم عدالت، مدیر فناوری اطلاعات و احمدی مدیر اداره تدارکات بانک نیز حضور داشتند؛ مدیران ارشد بانک توسعه صادرات، ضمن بازدید از سایت‌های عملیاتی شرکت، با نقش محوری شرکت خدمات انفورماتیک در ارائه سرویس‌های بانکی و بین بانکی آشنا شدند.

سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز در این دیدار این نشست‌ها را گام موثری جهت گسترش تعاملات و بهره مندی از تجارب طرفین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان شبکه بانکی ارزیابی نمود و خواستار توسعه روابط در عرصه های مختلف شد.

همچنین مدیر عامل بانک توسعه صادرات و هیات همراه، از مرکز پایش شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کردند و خانم مهندس مومن واقفی، معاونت ریسک و امنیت اطلاعات، توضیحاتی در خصوص کارکردهای این مرکز را به اطلاع حاضرین رساند.

فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک نیز، با اشاره به قدمت ۲۰ ساله همکاری شرکت خدمات انفورماتیک و بانک توسعه صادرات، ارائه محصولات جدید به بانک و گسترش زمینه های همکاری را از اهداف سال ۹۸ شرکت اعلام کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا