بورسبورس اوراق

مراسم معارفه «زشریف» در فرابورس برگزار شد/ عرضه اولیه سهام چند زیر مجموعه سرمایه‌گذاری کشاوزی کوثر تا پایان سال

مراسم معرفی شرکت کشت وصنعت شریف‌آباد با نماد «زشریف» که فردا قرار است، ۱۰ درصد از سهام آن در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شود، با حضور مدیران ارشد شرکت و نماینده سهام‌دار عمده برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد در این نشست با اشاره به اینکه شرکت در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال ۱۳۵۵ به نام کشت و صنعت عمران شریف آباد تاسیس شد، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت این مجموعه ۴۵۰۰ رأس دام مولد و ۹ هزار رأس گله است.

به گفته وی همچنین، جمعیت دامی کشت وصنعت شریف‌آباد ۳۵۰۰ رأس دام مولد و ۷ هزار رأس گله است که این ارقام نشان‌دهنده نزدیک‌شدن به ظرفیت اسمی شرکت‌ است.

باروتکوب افزود: شرکت علاوه بر کارخانه دامپروری و تولید شیر در استان قزوین، کارخانه‌ای در شهرک‌ صنعتی شکوهیه استان قم دارد که ظرفیت آن تولید ۲۷ هزار تن شیر در سال است که علاوه بر تولید شیر، محصولات را نیز فرآوری می‌کند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد، اصلاح و بازسازی دامپروری صنعتی، افزایش سالن‌های فری استایل که در حال حاضر ۵ سالن است، ایجاد سالن مادخانه «محل دادن شیر به گوساله‌های تازه متولد شده»، بهره‌برداری از خط دو سالن شیر دوشی، تکمیل تهویه و فن های سالن‌ها و خط تی ام آر برای خوراک سازی را از برنامه‌های «زشریف» در سال جاری برشمرد.

همچنین در این نشست بهزاد مشعری نماینده سهام‌دار عمده شرکت کشت و صنعت شریف آباد گفت: سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر دارای ۶ زنجیره است که در هر زنجیره چند شرکت حضور دارند، قصد ما این است که به تدریج تمامی شرکت‌ها را وارد بازار سرمایه کنیم، بر همین اساس با توجه به محیا بودن شرایط تا پایان سال چهار تا پنج شرکت را وارد بازار سهام خواهیم کرد.

وی افزود: به دلیل شفافیت بازار سرمایه و همچنین تامین مالی از طریق آن، این اراده وجود دارد تا زیر مجموعه‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر وارد بازار شوند.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا