بورسفرابورس

نخستین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال ۹۸

فردا انجام می شود؛

 

شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد نخستین شرکتی است که در سال ۱۳۹۸ در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود و فردا ۳۱ اردیبهشت‌ماه شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام این شرکت در بازار دوم فرابورس خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  نشست خبری ویژه شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد صبح امروز در فرابورس ایران برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد  گفت: شرکت زشریف در سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر ظرفیت این مجموعه ۴۵۰۰ رأس دام مولد و ۹۰۰۰ هزار رأس گله است. همچنین جمعیت دامی این شرکت ۳۵۰۰ رأس دام مولد و ۷۰۰۰ رأس گله است که این ارقام نشان‌دهنده نزدیک‌شدن به ظرفیت مجموعه‌ است.

عبدالامیر باروتکوب افزود: مجموعه زشریف علاوه بر دامپروری و تولید شیر در استان قزوین، کارخانه‌ای در یکی از شهرک‌های صنعتی استان قم دارد که علاوه بر تولید، محصولات را فرآوری و به بازار عرضه می‌کند.

مدیر ارتباطات فرابورس ایران هم در این مراسم، ضمن تبریک هفته ارتباطات به اصحاب رسانه، در خصوص عرضه اولیه شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد گفت:شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد که در گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارد، شهریورماه ۱۳۹۷ پذیرش و در اسفندماه همین سال با نماد “زشریف” در بازار دوم فرابورس درج شد.

مبینا بنی‌اسدی افزود: فردا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۵۲ میلیون سهم زشریف معادل ۱۰ درصد از سهام این شرکت برای نخستین بار عرضه اولیه می‌شود.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ۲۵۰ سهم در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند سفارش‌های خود را در بازه قیمتی ۴۱۰ تا ۴۲۰ تومان ثبت کنند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا