امور زیربناییراه و ساختمان

وزیر راه و شهرسازی از کارگران بابت تعویق پرداخت مطالبات عذرخواهی کرد

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم تسریع در احداث باند دوم محور بیرجند-قائن به مسئولان مربوطه در شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور دستور داد نسبت به تامین منابع مالی برای پرداخت مطالبات کارگران اقدام کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی و در جریان بازدید از پروژه احداث باند دوم محور بیرجند-قائن گفت: باید در احداث این پروژه تسریع شود و هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
وی ضمن عذرخواهی از کارگران پروژه به علت تعویق پرداخت مطالبات آنها، گفت: پیمانکار در این زمینه تقصیری ندارد. پیش از سفر با حضور استاندار و نمایندگان جلساتی برگزار و برای تامین مالی این پروژه برنامه‌ریزی شده است. 
وی افزود: برای تامین مالی پروژه از محلی به‌غیر از ردیف بودجه دولتی برنامه‌ریزی شده تا پروژه پیش برود. مواردی مانند وام بانکی، تهاتر و … پیش‌بینی شد و اقدامات لازم نیز انجام شده است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه از جمله پروژه‌های حیاتی برای وزارت راه و شهرسازی است، گفت: این نقطه از نقاط پرترافیک است و باید باند دوم آن احداث شود. کارگران می‌توانند به ادامه همکاری با این پروژه امیدوار باشند. 
 اسلامی  در ادامه به مسئولان مربوطه در شرکت ساخت دستور داد تا منابع مالی لازم برای تکمیل باند دوم محور بیرجند-قائن تامین شود و افزود: اولین اقدام بعد از تامین مالی، باید پرداخت مطالبات کارگران باشد. 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا