بورس

بازار سهام امیدوار تر شد

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در کمتر از ۳ هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ، بازار به دور از حواشی سیاسی با حجم نسبتا خوبی به استقبال عبور از سد ذهنی شاخص رفت.

حامد حداد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار بورس پایگاه خبری آرمان اقتصادی به وضعیت امروز بازار سهام اشاره کردوگفت: در بازار امروز با افزایش حجم معاملات در اغلب نمادها شاهد بازار پر رونقی نسبت به روزهای گذشته بودیم.

همچنین بخوانید

وی افزود: شاخص به کمک معاملات گروه رایانه و مخابرات توانست برای مدتی بالاتر از ۸۰ هزار واحد امید روزهای خوب بازار سرمایه را در دل سهامداران تداعی کند.

مدیرمعاملات اوراق بهادار پارس ایده بنیان تصریح کرد:در کمتر از ۳ هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ، بازار به دور از حواشی سیاسی با حجم نسبتا خوبی به استقبال عبور از سد ذهنی شاخص رفت که با رشد مجدد تقاضا در بازار امروز پس از استراحت کوتاه مدت، در روزهای آتی شاهد افزایش ارزش بازار خواهیم بود.

گفتنی است،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۵۶۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲۵۱ میلیارد تومان در ۷۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۱ واحدی در ارتفاع ۷۹ هزار و ۸۲۶ واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای رانفور، وبملت و همراه شد و در مقابل نمادهای معاملاتی مبین، شپنا و خساپا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۱۲۶ میلیون ورقه به ارزش ۳۷۸ میلیارد تومان در ۳۹ هزار نوبت، آیفکس ۷.۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۹۳۲ واحد قرار گرفت.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا