ارتباطات و فناوري اطلاعات

طرح مرکز افتا برای بکارگیری محصولات فاوایی داخلی

مرکز افتا در فراخوانی از تولیدکنندگان محصولات فاوایی، خواسته است تا برای جایگزینی تولیدات قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی، اطلاعات محصولات خود را در اختیار این مرکز قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، این مرکز در نظر دارد، در راستای تحقق نامگذاری امسالِ مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید، اطلاعات محصولات فاوایی داخلی ( اعم از محصولات سخت افزاری، نرم‌افزاری، سیستم عامل‌ها و میان‌افزارهای مورد استفاده در حوزه‌های سازمانی، افتایی و صنعتی ) را که قابل رقابت و بکارگیری بجای محصولات خارجی هستند، جمع آوری کند.

مرکز افتا پس از دریافت و بررسی اطلاعات محصولات داخلی فاوایی، سازمان‌ها و دستگاه‌های زیرساختی کشور را به بکارگیری این محصولات بجای محصولات مشابه خارجی تشویق و ملزم خواهد کرد.

همچنین بخوانید

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری از تمامی تولیدکنندگانی که دارای محصولات افتایی و فاوایی برتر و یا مشابه محصولات خارجی هستند، دعوت کرده است تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی http://www.afta.gov.ir نسبت به تکمیل «فرم مشخصات محصول فاوایی قابل رقابت با محصولات خارجی» اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا