بانکبانک و بیمه

اعطای تسهیلات قرض الحسنه در راستای توسعه بخش کشاورزی

بانک قرض الحسنه مهرایران در همکاری با «شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی» به منظور حمایت و تقویت زمینه های کشاورزی، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، گسترش تعاملات در زمینه حمایت از توسعه بخش کشاورزی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین «به منظور ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی به کشاورزان» از جمله محورهای این تفاهمنامه است.

حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از جمله اهداف اصلی این همکاری ها است و بانک قرض الحسنه مهرایران و «شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی» در زیر بخشهای زراعت و باغبانی، دامداری و دامپروری، جنگل و مرتع، شیلات و آبزیان و صنایع و خدمات مرتبط با وظایف وزارت جهاد کشاورزی با یکدیگر همکاری می کنند.

در این تفاهمنامه، بانک قرض الحسنه مهر ایران با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بر اساس «طرح اعتبار در حساب جاری» و «طرح حمایتی اشخاص حقیقی/ حقوقی» از بخش کشاورزی حمایت می کند.

در راستای این همکاری، بانک قرض الحسنه مهر ایران به هریک از افراد معرفی شده از طرف صندوق تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال بمنظور تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا