بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک کشاورزی:همه کارکنان بانک کشاورزی ایثارگر هستند

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: خرمشهر دژ مستحکم انقلاب اسلامی و کشور و سالروز آزاد سازی آن یادآور همدلی همه آحاد ملت است که در دفاع از کیان و مرز های ایران اسلامی حماسه بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی که صبح روز چهارشنبه یکم خرداد ماه در آیین تجلیل از ایثارگران، جانبازارن،آزادگان و خانواده های معزز شهدای این بانک سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: به وجود یادگاران دفاع مقدس افتخار می کنیم و حضور جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا در بانک کشاورزی مایه افتخار ومباهات است،اما تعداد ایثارگران بانک به همان ۵هزار نفر خلاصه نمی شود که در واقع باید گفت:همه کارکنان بانک کشاورزی به دلیل نوع کار وعملکرد ایثارگر هستند.

وی با اشاره به تلاش،همدلی ،وحدت و تلاش مردم و نیروهای ارتشی،سپاهی و بسیجی برای دفاع از مرزهای کشور دردوران دفاع مقدس ،آزاد سازی خرمشهر را اوج ایثار و حماسه در این دوران دانست وافزود: این پیروزی نقطه درخشانی در تاریخ کشور است.

مدیرعامل بانک کشاورزی، با بیان این که چنین همدلی وحدت نشانه اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل یاوه گویی دشمنان و الهام بخش تلاش برای رسیدن به سایر اهداف است، خاطر نشان کرد:در شرایط کنونی که با عهد شکنی دشمنان در جنگ اقتصادی قرار گرفتیم، با همان روحیه که از عرصه تعامل دیپلماتیک با دنیا موفق وسربلند بیرون آمدیم ، به مدد ایستادگی ملت بزرگ و رهبری مقام معظم رهبری،در عرصه جنگ اقتصادی نیز از کیان کشور دفاع خواهیم کرد.

خدارحمی مدیریت روند نرخ ارز،تلاش برای تداوم فعالیت بانکداری بین الملل و تداوم تجارت خارجی کشور همچنین کمک به بخش تولیدی کشور را از پیروزی های جنگ اقتصادی برشمرد و یادآورشد، به پشتوانه عملکرد خوبی که در سال ۹۷ داشتیم به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد:تولید بخش کشاورزی کشور رشد قابل توجهی داشته است و میزان خرید تضمینی گندم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش پایانی سخنانش وظیفه مندی و مسئولیت پذیری را محور اصلی موفقیت های دوران دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: در شرایط کنونی نیز باید با همان مسئولیت پذیری و همچنین تلاش منسجم و هدفمند، از جهادگران عرصه تولید حمایت کنیم.

خدارحمی بر دقت و سرعت در انجام وظایف و فعالیت ها برای کمک به استحکام بانک نیز تأکید و خاطر نشان کرد:همه کارکنان بانک کشاورزی ایثارگران عرصه جنگ اقتصادی هستند و از همه آنان تقاضا می کنم با همدلی،در مسیر حمایت از تولید و تحقق شعار محوری رونق تولید تلاش مضاعفی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، آیین تجلیل از ایثارگران، جانبازارن،آزادگان و خانواده های معزز شهدای بانک کشاورزی صبح روز چهارشنبه اول خرداد ماه سال جاری با حضور مدیرعامل،اعضای هیئت مدیره،مدیران امور،روسای ادارات مرکزی و جمعی از ایثارگران،جانبازان و خانواده های معزز شهدای این بانک برگزار شد و امیر سرتیپ ملایری از یادگاران دفاع مقدس از مدعوین این مراسم بود که درباره جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر سخنرانی کرد. امیر عباس مظفری رئیس کمیته ایثارگران بانک کشاورزی نیز گزارشی از عملکرد این کمیته ارائه کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا