بانکبانک و بیمه

استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهر ایران برای آبادسازی روستاها

 

سید عبدالکریم رضوی اردکانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در دیدار با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: توجه به قرض الحسنه نقش موثری در توانمندسازی اقشار نیازمند دارد و باید از این ظرفیت بانک برای آبادسازی روستاها و کمک به روستاییان استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضوی اردکانی ضمن اشاره به مسئولیت های اجتماعی دو مجموعه در توجه به مناطق محروم اظهارداشت: با ارزیابی های به عمل آمده از فعالیت و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران معلوم شد که یک همگونی خاص و مشترکی میان دو مجموعه وجود دارد.
وی افزود: اهمیت دادن به ترویج فرهنگ قرض الحسنه به عنوان یکی از عقود اسلامی، بی تفاوتی نسبت به کسب سود و تلاش برای کمک به اقشار ضعیف جامعه، از جمله اهداف مشترک میان بانک و شرکت است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، روستاییان را از زحمتکش ترین اقشار جامعه دانست و گفت: خدمت به این قشر از جامعه بسیار ثواب دارد و آثار فردی و اجتماعی آن کاملاً مشهود است.
وی ضمن تاکید به آثار و نتایج تعامل با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستاییان بیان داشت: این اقدام کار ارزشمندی است که با هدف رفع نیاز بخش کشاورزی انجام شده و انشاالله ثمرات این تفاهمنامه نصیب کشاورزان شود.
رضوی اردکانی ادامه داد: این تفاهمنامه یک ورودی است و فی نفسه نمی تواند گره گشایی کند از این رو برای مثمر ثمر بودن آن نیاز به عزمی جدی است و توسعه آن بستگی به عملکرد ما دارد.
وی تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به اجرایی شدن این تفاهمنامه، باید جلسات راهبردی آن هرچه سریع تر برگزار شود تا دستورالعمل های آن نوشته و ابلاغ شود.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، تاکید کرد: در پرداخت این وام ها باید دقت شود تا تسهیلات به نیازمندان واقعی برسد و بتوان با استفاده از آن به بهبود معیشت آنان کمک کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا