بورسبورس اوراق

تعهد «لخانه» برای ساخت ۱۴۰ هزار دستگاه محصول در سال جاری/ دارایی‌های افرانت فک رهن شد

نماد معاملاتی «لخانه» متعلق به شرکت لوازم خانگی پارس خبر از تعهد خود به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به منظور تولید ۱۴۰ هزار دستگاه لوازم خانگی خبر داد. این شرکت اعلام کرده است که به منظور تولید محصولات یاد شده طی توافق حاصله با «شستا» باید ۲۰ میلیارد تومان قرض الحسنه از این شرکت دریافت کند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   این روزها با قرار گرفتن در فصل مجامع به میزان اطلاعت منتشره بر روی سایت کدال افزوده شده است. با این حال در میان خیل عظیم صورت‌های مالی که امروز در تارنمای کدال درج شده شفاف سازی در خصوص شایعه یا رویداد با اهمیت نیز به چشم می‌خورد.

از میان نمادهایی که امروز به درج اطلاعات در تار نمای کدال پرداختند می‌توان به نماد معاملاتی شرکت لوازم خانگی پارس (لخانه) اشاره کرد. در این شفاف سازی شرکت اعلام کرده است که به استناد ماده دو مکرر سه دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند که در خصوص اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مبنی بر کمک ۴۰ میلیارد تومانی، کارخانجات لوازم خانگی پارس طی میثاق نامه‌ای با معاونان «شستا» متعهد شده است که در جهت بهبود و افزایش تولید محصولات خود در سال جاری به ۱۴۰هزار دستگاه انواع محصول مبادرت کند.شرکت ابزار امیدواری کرده که هدف گذاری یاد شده پس از دریافت ۲۰ میلیارد تومان دریافتی قرض الحسنه از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) محقق شود.

دیگر نمادی که در روز جاری به ارائه اطلاعات پرداخت شرکت افرانت بود که با نماد «افرا» در بازار اول فرابورس معامله می‌شود. این شرکت خبر از فک رهن سهام داد و اعلام کرد که مقدار ۱۵ میلیون و ۴۴۶ هزار سهم از سهام این شرکت که در تاریخ پنج خرداد سال ۹۵ جهت دریافت تسهیلات نزد پست بانک به وثیقه گذاشته شده بود فک رهن شده است. افرانت در ساعات ابتدایی روز جاری نیز خبر از فک رهن شش دستگاه از هشت دستگاه آپارتمانی داده بود که قبلا در رهن صندوق نوآوری و شکوفایی بابت دریافت تسهیلات قرار داشت. این آپارتمان‌ها پس از آن از رهن صندوق خارج می‌شوند که ارزیابی قیمت مجدد آنها نشانگر بیشتر بودن قیمت آنها نسبت به میزانی بود که باید به رهن صندوق در می‌آمد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمدامین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا