بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مدیر پروژه پات از امکان اعتبارسنجی بانکی در این اپلیکیشن می‌گوید / شارژ کیف پول کاربران پات در ازای انجام تراکنش

 

نسخه جدید اپلیکیشن پات هفته گذشته در نشست خبری شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش رونمایی شد. پرداخت عوارض آزادراهی، امکان پرداخت قبوض تله‌کیش برای ساکنان جزیره کیش، خرید بسته اینترنتی شاتل، طرح سمپاتی برای شارژ کیف پول کاربران و سنجش اعتبار بانکی از جمله خدماتی است که به نسخه جدید پات اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، شهره آقابابایی، مدیر پروژه پات در گفت‌وگو با راه پرداخت خدمت سنجش اعتبار بانکی این اپلیکیشن را تشریح کرد. به گفته آقابابایی استفاده از این امکان  تنها زمانی میسر است که کد ملی درخواست‌کننده گزارش با کد ملی ثبت‌شده برای صاحب سیم‌کارت یکی باشد.

او تصریح کرد: «کاربر می‌تواند امتیاز اعتباری خود را همراه با لیست وضعیت پرونده‌های اعتباری در اغلب بانک‌های کشور در یک گزارش واحد دریافت کند. در این گزارش شخص می‌تواند وضعیت اعتباری، امتیاز اعتباری، لیست بدهی‌ها، لیست اقساط قبلی، بدهی‌های موقت، موارد سررسیدشده، بدهی‌های معوق و همه موارد مرتبط با تسهیلات خود را در یک گزارش مشاهده کند.»

آقابابایی درباره پرداخت هزینه به‌منظور دریافت این گزارش گفت: «کاربر پس از مطالعه قوانین و مقررات مرتبط با این سرویس و تایید کارمزد بابت این گزارش، در صورت تمایل وارد درگاه پرداخت خواهد شد و پس از پرداخت کارمزد، گزارش به صورت پی‌دی‌اف در اختیار او قرار خواهد گرفت.»

مدیر پروژه پات در ادامه با اشاره به طرح سمپاتی گفت: «در این طرح، کاربران می‌توانند از طریق پات، کسب درآمد کنند. طرح سمپاتی، یک سیستم بازپرداخت پول (کش‌بک) است که امتیازدهی می‌کند و مشتریان بر اساس کارکرد می‌توانند در رتبه‌های مختلف قرار بگیرند. در این بخش امکانی برای کاربر فعال می‌شود و کیف پول او متناسب با میزان کارکردش شارژ می‌شود. اینجا کاربر حق انتخاب دارد، می‌تواند اعتبار خود را دریافت کند و یا وارد مرحله بعدی شود و شارژ مجدد بگیرد.»

او ادامه داد: «ما ماهانه هفت قرعه‌کشی ۱۰ میلیون تومانی داریم. هر سه ماه هم یک جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی برای کاربران در نظر گرفته‌ایم که به قید قرعه به آنها پرداخت می‌شود.»

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا