بورسبورس اوراق

کاهش چشمگیر در زیان هر سهم «تمحرکه»

نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ به ثبت رسید؛

 

شرکت ماشین سازی نیرو محرکه در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۳۸ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۸۷ درصدی زیان را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت ماشین سازی نیرو محرکه با سرمایه ۱۲۱ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت ماشین سازی نیرو محرکه در دوره یاد شده، مبلغ ۴ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۳۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۸۷ درصد کاهش زیان داشته است.

شرکت ماشین سازی نیرو محرکه، افزایش ۷ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی – اقلام متفرقه را از عمده دلایل کاهش زیان نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹۷ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

تمحرکه” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۶ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۰۳ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا