بورسبورس اوراق

افزایش ۱۴۷ درصدی سود هر سهم پتروشیمی شازند

نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶؛

شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۵۴۶ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ رشد ۱۴۷ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) با سرمایه ۸ هزار و ۶۴ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۵۴۶ ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۱۴۷ درصد افزایش داشته است.

همچنین بخوانید

شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک)، افزایش ۸۳ درصدی فروش را از عمده دلایل افزایش سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

شاراک” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵ هزار و ۴۵ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶۲۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت پتروشیمی شازند (پتروشیمی اراک) در خصوص برنامه های با اهمیت شرکت در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ موارد زیر را مطرح کرد:

  • شرکت در حال برنامه ریزی جهت اجرای طرح شرکت صنایع پتروشیمی بین الملل قشم است، این امر منوط به مشارکت سایر سهامداران در افزایش سرمایه و همچنین نهایی شدن مراحل تأمین مالی شرکت مذکور است.
  • شرکت پتروشیمی اراک در حال برنامه ریزی جهت انجام تعمیرات اساسی کارخانه در سال ۱۳۹۸ است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا