امور زیربناییراه و ساختمان

تمدید تعلیق پروازهای بوئینگ ۷۳۷ مکس تا تاریخ ۳ آگوست

شرکت هواپیمایی یونایتد ایر لاینز آمریکا روز گذشته- جمعه- از تمدید تعلیق پروازهای «بوئینگ ۷۳۷ مکس» به مدت یک ماه تا تاریخ سوم آگوست خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، شرکت هواپیمائی یونایتد ایرلاینز آمریکا اعلام کرد که پرواز هواپیماهای «بوئینگ ۷۳۷ مکس» به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ سوم آگوست به حالت تعلیق در می‌آید و این موضوع موجب لغو روزانه حدود ۴۰ تا ۴۵ پرواز خواهد شد. 

این شرکت دلیلی برای تصمیم تمدید تعلیق پروازها ارائه نداده است اما تعیین این زمان در آگوست موجب هماهنگی بیشتر این شرکت با رقبایش چون «ساوت وست ایرلاین» و «امریکن ایر لاین» می‌شود؛ دو شرکتی که هر کدام به ترتیب پرواز هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ را تا تاریخ ۱۵ و ۱۹ ماه آگوست تعلیق کرده‌اند. 

به دنبال دو بار سانحه سقوط هواپیماهای پرفروش بوئینگ از ماه مارس، ۳۴۶ نفر جان باختند.

شرکت یونایتد ایرلاینز، ۱۴ هواپیما از این نوع در اختیار دارد و پیش از تصمیم توقف پرواز این هواپیماها قرار بود که ۱۶ هواپیمای دیگر را دریافت کند. 

سخنگوی شرکت یونایتد ایرلاینز امروز- شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما همچنان به نظارت بر این فرایند سازمانی ادامه می‌دهیم و تغییرات لازم برای عملیات و جدول زمانی مشخص شده را به منظور تحقق منافع مشتریان خود که قصد مسافرت در تابستان سال جاری را دارند،‌ اجرا می‌کنیم».

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا