امور زیربناییراه و ساختمان

راهکارهای ساماندهی بازار مسکن تدوین می شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار است که در نشست فردای این کمیسیون و وزارت راه و شهرسازی، راه کارهای رفع مشکلات بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره بررسی شده و مکانیزمی برای حل این موضوعات ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی خبر داد و گفت: این نشست عصر فردا (یکشنبه ۵ خرداد ماه) با حضور اعضای کمیسیون و مسئولان وزارتخانه با هدف بررسی بازار مسکن برگزار می شود.

حضور مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید در نشست ویژه کمیسیون عمران

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست فردای کمیسیون عمران مجلس، همچنین مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید حضور خواهند یافت و تمام مسائل مرتبط با حوزه مسکن مورد بررسی قرار می گیرد.

تدوین مکانیزم ساماندهی بازار مسکن؛ محور اصلی نشست کمیسیون عمران و وزارت راه

قرار است که در نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی، راه کارهای رفع مشکلات بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره بررسی شده و مکانیزمی برای حل این موضوع ایجاد شود

رضایی کوچی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است که در نشست مشترک کمیسیون عمران مجلس و وزارت راه و شهرسازی، راه کارهای رفع مشکلات بازار مسکن به ویژه حوزه اجاره بررسی شده و مکانیزمی برای حل این موضوع ایجاد شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در ماه های اخیر، برنامه ریزی های مقدماتی را برای ساماندهی بازار مسکن صورت داده و قرار است که در نشست فردا، پیشنهادات اعضای کمیسیون نیز مطرح شده و در نهایت، جمع بندی انجام شود./

 

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا