صنعت، معدن، تجارت

اعلام آمادگی برای توسعه همکاری ها میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه بین المللی چابهار

در دیدار ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و حمید سربازی آزاد، رییس پژوهشکده علوم کامپیوتر پژوهشگاه دانش های بنیادین و مشاور عالی دانشگاه بین المللی چابهار، طرفین برای همکاری های همه جانبه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این جلسه، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های این سازمان اظهار داشت: مجموعه سازمان مدیریت صنعتی سابقه ای به قدمت ۵۵ سال دارد و با هدف توسعه ظرفیت های مدیریت در کشور و تربیت مدیر برای بنگاه ها پایه گذاری شده است تا مدیرانی که در سازمان دانش مدیریت می آموزند در بنگاه ها فعالیت خود را آغاز کنند و با همین نگاه توسعه ای چند سال بعد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تاسیس شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برگزاری دوره های بین المللی این سازمان گفت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را راه اندازی کرده ایم.
وی افزود: حوزه مشاوره سازمان دارای ۳۰ مشاور حرفه ای و شبکه ای گسترده از مشاوران است که پروژه های مشاوره را بصورت درون سازمانی و برون سپاری انجام می دهند و تا کنون بیش از ۵ هزار پروژه مشاوره برای بخش دولتی و خصوصی انجام داده اند.
کیانی بختیاری در خصوص فعالیت های خانه مدیران این سازمان اظهار داشت: خانه مدیران محلی برای یادگیری مداوم و تسهیم دانش و تجربیات مدیران کشور با بیش از ۶۰۰۰ عضو است و فرصت‌های لازم جهت گردهمایی،‌ تبادل نظر و تجربه را برای آنان فراهم می نماید. خانه مدیران با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های مختلف با صاحب نظران و مسئولین اجرایی یکی از ظرفیت های ارزشمند سازمان مدیریت صنعتی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به ظرفیت های برگزاری همایش ها درمرکز همایش های این سازمان خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری سالانه بیش از ۲۵۰ همایش برای دیگر سازمان ها و موسسات، سازمان مدیریت صنعتی در سطح ملی و با رویکرد بین المللی برگزار کننده همایش هایی از قبیل کنفرانس توسعه منابع انسانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، جایزه ملی تعالی سازمانی و رتبه بندی شرکت های برتر است.
وی در خصوص انتشارات سازمان مدیریت صنعتی اظهار داشت: واحد دانش و نشر وظیفه انتشار تازه‌های مدیریت را بر عهده دارد که جدیدا ۲۵ کتاب از برگزیده‌های مدیریت در جهان را که جایزه‌های بین المللی کسب کرده اند منتشر کرده ایم که در این زمینه نیز آماده همکاری در خصوص موضوعات مشترک هستیم.
کیانی بختیاری درخصوص زمینه های همکاری طرفین گفت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در زمینه اعطای نمایندگی؛ همکاری در حوزه کلان داده ها؛ پروژه های هوشمندسازی شهر یا شهرک در منطقه، دوره های مدیریت استارت آپ ها؛ برگزاری همایش ها و راه اندازی پروژه های مشترک بین المللی، طراحی و اجرای دوره های مدیریت بایو تکنولوژی؛ نانوتکنولوژی و … با دانشگاه بین المللی چابهار همکاری نماید.
در این جلسه حمید سربازی آزاد، رییس پژوهشکده علوم کامپیوتر پژوهشگاه دانش های بنیادین و مشاور عالی دانشگاه بین المللی چابهار، خواستار همکاری های همه جانبه با سازمان مدیریت صنعتی، در زمینه های مشترک خصوصا آموزش در سطوح مختلف مدیریتی شد.
در این جلسه حمید دوست محمدیان نمایند دانشگاه FHM آلمان نیز با بیان اینکه سازمان مدیریت صنعتی محور همکاری های FHM آلمان در ایران است، بر توسعه همکاری های سه جانبه میان سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه FHM آلمان و دانشگاه بین المللی چابهار تاکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا