بانکبانک و بیمه

تاکید بر حمایت از اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مهر ایران

رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران

محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران به همراه توکلی عضو هیات مدیره و طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی به منظور ارزیابی عملکرد شعب در ارائه خدمت به مشتریان، مراجعین و متقاضیان از شعب لرستان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر، از شعب شهرهای الیگودرز، نورآباد، کوهدشت، رومشکان و… بازدید شد.
در این بازدیدها، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن بررسی و ارزیابی شیوه بازاریابی و ارائه خدمت و تکریم مشتری در شعب، درخصوص اهمیت بازاریابی، رعایت اصول مشتری مداری، توجه به بهداشت اعتباری و ….، رهنمودهای لازم را بیان داشت.

محسن پدرام، در جمع همکاران شعب اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه اجرای بانکداری خرد با فعالیت های خود و بدون هرگونه انتظار کسب سود و انتفاع توانسته است وضعیت اقتصادی خیلی از اقشار جامعه را بهبود بخشد.

وی افزود: در بیشتر موارد این مبالغ خرد و تسهیلات قرض الحسنه اعطایی، باعث ایجاد شغل در مناطق کمتر برخوردار شده و تداوم این روند خدمت رسانی، منوط به تقویت منابع بانک از طریق بکارگیری و اجرای راهبردهای مناسب در امر بازاریابی و جذب منابع قرض الحسنه در سطح شعب است.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: در راستای تحقق این امر می بایست تمامی همکاران اعم از روسا، معاونین و کارکنان هر شعبه برای جذب منابع بیشتر، اجرای تعهدات و افزایش سهم از بازار تلاش کنند.

در ادامه توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز با تبیین خدمات و طرح های ارزشمند بانک در راستای خدمت رسانی به آحاد جامعه و تعامل با نهادهایی همچون بنیاد مسکن، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و …، بر اجرای برنامه های ترسیمی بانک برای بهبود اشتغال در مناطق محروم تصریح نمود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه ارزنده بانک نزد مردم، بر لزوم اهتمام همکاران در شناسایی و ارزیابی ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی منطقه و همچنین جذب منابع پایدار در راستای افزایش سهم بانک از بازارهای پولی، رعایت اصول مشتری مداری، اهتمام در اجرای طرح های ارزنده بانک از جمله طرح همیاران مهر، افزایش تعامل با خیرین جامعه به منظور ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر و کمتر برخوردار و همچنین کمک به بهبود معیشت مردم منطقه برای ایجاد رونق اقتصادی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا