بورسبورس اوراق

«ورنا&» خریدار و فروشنده بود

طی اردیبهشت ماه؛

 

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود ۷۵ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با سرمایه ۷هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹ هزار و ۸۳۴ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱ هزار و ۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۳ میلیارد و ۹ میلیون ریال به ۹ هزار و ۸۴۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا نیز با افزایش ۴۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال معادل ۱۱ هزار و ۴۸ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال محاسبه شد.

ورنا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷۶ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال به مبلغ ۲۵۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۵ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا