بورسبورس اوراق

مروری بر پرتفوی اردیبهشت ماه «وغدیر»

حسابرسی نشده منتشر شد؛

 

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود ۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۹ هزار و ۴۳۹ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۱۰ هزار و ۲۴۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳۱ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال به ۵۹ هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر نیز با کاهش ۸ هزار و ۵۸۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال معادل ۲۰۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال محاسبه شد.

وغدیر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۰ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۹۲۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷ میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا