بورسبورس اوراق

ارزش بازار «تاصیکو» افزایشی بود

طی اردیبهشت ماه؛

 

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۴۹۶ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال به ۷۰ هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با سرمایه ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۳ هزار و ۳۱۴ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۶۹ هزار و ۷۳۷ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۳ میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال به ۲۳ هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با افزایش ۴۹۶ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال معادل ۷۰ هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال محاسبه شد.

تاصیکو” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۹ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۴ میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا