امور زیربناییتعاون و اشتغال

ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد

اهواز – مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت نام تعاونی‌های علاقه مند به شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور که از دیروز چهارم خرداد ماه صورت گرفته، خبر داد.

سید نور محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعاونگران علاقه مند می‌توانند تا ۱۰ تیرماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir برای شرکت در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی برتر ثبت نام کنند.

وی، مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ والای تعاون در جامعه دانست و گفت: شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاونی به منظور ایجاد زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمدپور تاکید کرد: تعاونی‌های برتر، ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی هر گرایش، باید در رشته‌های فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته از وضعیت نسبی قابل قبول و بالاتری برخوردار باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جشنوار تعاونی برتر هر سال در هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه برگزار می‌شود و تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، اتاق‌های تعاون و بانک‌های توسعه تعاون می‌توانند در ۲۳ گرایش کشاورزی، صنعتی، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز تولید کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، تأمین نیاز صنوف توزیعی، فرش دستباف، صنایع دستی، دهیاری‌ها، اتحادیه‌های تعاونی، خدماتی، اتاق تعاون، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، زنان، مرزنشینان، معدنی، عمرانی، اعتبار، مسکن، سهامی عام، فراگیر ملی، حمل و نقل و دانش بنیان با مراجعه به سامانه تعاونی برتر در این جشنواره ثبت نام کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا