بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

هشتمین رویداد «فیناپ» با هدف ارائه محتوا در حوزه فناوری‌های مالی برگزار می‌شود

 

فیناپ ترکیبی از دو واژه فین‌تک و استارت‌آپ رویدادی در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) است که با تمرکز بر آموزش فین‌تک در سراسر کشور و شبکه‌سازی در این حوزه فعالیت می‌کند. رویداد فیناپ از شهریور ۹۶ تا کنون هفت رویداد و دو دورهمی برگزار کرده است. هشتمین رویداد «فیناپ» با هدف ارائه محتوا در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) ۳۰ خردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن آمفی‌تئاتر پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، هشتمین رویداد فیناپ شامل برگزاری کارگاه آموزشی با موضوعِ (LendTech)، بخش راویان فیناپ (سخنرانی در قالب انتقال تجربه)، پنل گفتگو (با موضوع پرداخت یاری)، شبکه‌سازی (توسط یک اجتماع‌ساز) و فیناپ پلاس خواهد بود.

همچنین بخوانید

در رویداد پیش‌رو علاوه ‌بر بخش آموزشی در حوزه فین‌تک بخش‌های جدیدی برای علاقه‌مندان به سایر حوزه‌های فناوری و نیز شبکه‌سازی تخصصی در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت در نظرسنجی جمعِ کل، بازدید از نمایشگاهِ عکس فیناپ، مسابقه و… از دیگر بخش‌های رویدادِ خرداد فیناپ خواهد بود.

علاقه‌مندان به کارآفرینی، دانشجویان، صاحبان استارت‌آپ‌ها، متخصصان و مدیران حوزه بانکی و شرکت‌های فناوری و پرداخت الکترونیک، سرمایه‌گذاران و… جزو طیف مخاطبان فیناپ هستند.

در هشتمین رویداد فیناپ راه‌پرداخت به عنوان حامی رسانه‌ای حضور دارد. برای ثبت نام در این رویداد روی این لینک کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا