صنعت، معدن، تجارت

آغاز به کار سامانه تسهیل تولید از شنبه/اجرای آزمایشی در سه استان

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، از آغاز به کار سامانه تسهیل به صورت آزمایشی در سه استان اصفهان، مازندران و یزد از شنبه هفته آینده (۱۱ خرداد) خبرداد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، میثم زالی اظهار داشت: در راستای ایجاد سهولت در حل و فصل مشکلات بنگاه‌های تولیدی در دستگاه‌های اجرایی، کارگروه‌های استانی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، سامانه تسهیل به صورت آزمایشی در استان‌های اصفهان، مازندران و یزد از ۱۱ خردادماه آغاز به کار می‌کند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت افزود: این کار در اجرای بند ۲ نامه شماره ۲۳۶۱۴/۶۰ مورخ ۱۸ فروردین ماه امسال وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مبنی بر راه‌اندازی سامانه تسهیل بوده است.

وی خطاب به رؤسای سازمان‌های صمت این سه استان، تصریح کرد: اطلاع رسانی و فراخوان برای ثبت درخواست بنگاه‌های متقاضی در سامانه بهین یاب (ستاد تسهیل) به منظور طرح مسائل و حل و فصل آنها در سازمان‌ها، بانک‌ها و یا کارگروه استانی انجام شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی به عوامل اجرایی سازمان‌ها و بانک‌های استانی برای ثبت نام و دریافت نام کاربری در سامانه بهین یاب، گفت: رؤسای سازمان‌های صمت این سه استان، تعیین سطح دسترسی از سوی ادمین های استانی برای عوامل اجرایی در سامانه هماهنگ و بررسی پرونده‌های متقاضیان توسط عوامل اجرایی از طریق فرآیند مربوطه در سامانه هماهنگ را در دستور کار قرار دهند.

زالی در پایان اضافه کرد: از آنجا که این سامانه به صورت آزمایشی راه اندازی شده، ضروری است سازمان‌های استانی با اعلام مسائل و مشکلات مرتبط با سامانه به دفتر آمار و فرآوری داده‌ها نسبت به تکمیل سایت و رفع نقایص و مسائل احتمالی اقدام لازم را به عمل آورند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا