صنعت، معدن، تجارت

اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیل

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خسارت دیده از سیل خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت صمت، اصغر مصاحب اظهار داشت: درپی وقوع حادثه سیل در برخی از استان‌های کشور و ایجاد خسارت به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، این سازمان با هدف احیا مجدد واحدها و تأمین مالی آن‌ها در سال «رونق تولید» نسبت به احصاء میزان خسارات وارده و ارسال فهرست واحدهای خسارت دیده به بانک‌های طرف قرارداد اقدام نمود.

وی افزود: همچنین از بانک‌های طرف قرارداد خواسته شده است نسبت به استمهال و در اولویت قرار دادن اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی آسیب دیده به منظور احیا مجدد آن‌ها اقدام شود.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: در جریان حادثه سیل اخیر، به ۲۴۷ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان‌های ایلام، خراسان شمالی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان و مازندران به مبلغ ۲,۵۸۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

مصاحب یادآور شد: بیشترین میزان تعداد واحدهای صنعتی خسارت دیده با ۱۲۰ واحد مربوط به بانک ملی و کمترین میزان با تعداد ۵ واحد مربوط به بانک رفاه کارگران می‌باشد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا