بانک و بیمهبیمه

امنیت کامل تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان محرز است/جای هیچ‌گونه نگرانی نیست

سرپرست سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

پس از انتشار اخباری مبنی بر هک شدن سایت تامین سازمان تامین اجتماعی و ابراز نگرانی برخی رسانه‌ها از انتشار اطلاعات کاربران و سامانه‌های تامین اجتماعی، محمد حسن زدا سرپرست  این سازمان نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

لازم است از تلاش و همدلی کارشناسان حوزه راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی، شرکت خدمات ماشینی تامین و سایر ادارات کل و عزیزانی که در روز گذشته تا بامداد امروز با تلاش خود توانستند از تمامی سامانه‌های اطلاعاتی سازمان تامین اجتماعی در برابر حملات گروه خرابکار اینترنتی محافظت کنند تقدیر و تشکر کنم.

همچنین بخوانید

همکاران بنده در کمترین زمان ممکن از این حمله آگاه، در سریعترین زمان ممکن وارد عمل شده و مقابله کرده و ابعاد فنی را بطور کامل بررسی و اقدامات لازم را انجام دادند.

البته این گروه برای دقایق بسیار کوتاهی توانست به سایت خبری سازمان؛ تاکید می‌کنم سایت خبری، نفوذ کرده و اطلاعات مبهم و دستکاری شده خود را منتشر کند که بلافاصله با واکنش کارشناسان سازمان مواجه شد.

خوشبختانه بررسی‌های دقیق تیم‌های فنی حکایت از صحت و سلامت تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان عزیز دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا