بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رفاتک، مسابقه استارت‌آپ‌ها‌‌ی فین‌تک و سلامت را با هدف ایجاد تعامل میان این دو حوزه در اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می‌کند

 

مرکز نوآوری رفاتک مسابقه استارت‌آپ‌ها‌‌ی فین‌تک و سلامت را ۲۰ خرداد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌کند. در این رویداد استارت‌آپ‌های فعال در دو حوزه فین‌تک و سلامت، ایده یا استارت‌آپ خود را در یک ارائه سه دقیقه‌ای معرفی می‌کنند. جوایز استارت‌آپ‌های برتر به ترتیب ۱۰، سه و پنج میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، هادی ویسی، مدیر مرکز نوآوری رفاتک هدف از برگزاری مسابقه میان استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده دو حوزه فین‌تک و سلامت را برقراری ارتباط میان آنها اعلام کرد و گفت: «بانک رفاه همواره با مراکز درمانی و بیمه‌ای فعال در حوزه سلامت در ارتباط بوده است به دلیل رویکرد و ارتباط مستقیم این بانک با بدنه سلامت کشور، دو محور اصلی رفاتک فین‌تک و سلامت است.»

ویسی با بیان اینکه شانس استارت‌آپ‌های که به صورت گروهی در مسابقه شرکت‌ کنند برای برنده شدن بیشتر است گفت: «جذابیت ایده و قابلیت جذب سرمایه دو فاکتور مهم برای انتخاب استارت‌آپ‌های برتر است.»

 

ارائه در سه دقیقه‌

اگر مایل به شرکت در رفاتک پیچ هستید پاورپوینت ارائه خود را (درصورت تمایل اسناد دیگر طرح) تهیه و تا ۱۷ خرداد ماه به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنید.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت باید در یک ارائه سه دقیقه‌ای به ترتیب به معرفی اجمالی شرکت، اهداف، تیم، مشکلات، راه‌حل، فرصت بازار، محصول، مشتریان، تکنولوژی، رقبا، کشش، مدل کسب‌وکار و برنامه بازاریابی امور مالی استارت‌آپ‌‌ خود بپردازند.

در این رویداد رفاتک، مرکز نوآوری بانک رفاه که در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در دو حوزه‌ اصلی فناوری مالی و سلامت توسط بانک رفاه و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده است نیز معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک در رفاتک پیج ثبت‌نام کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا