بانکبانک و بیمه

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت عید سعید فطر

حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بانک صنعت و معدن ، در این پیام آمده است:
عید فطر فرارسیدن روزی است که پس از یک ماه عبادت و شکیبایی در مسیر تقوای الهی روح مومنان به شکفتن و دستیابی به فرازی نوین از ایمان و حقیقت می رسد و مومنان روزه دار سرمست از ضیافت حضرت دوست نماز عید فطر به پا می‌دارند.
عید فطر در هر سال تولدی دوباره است که در آن روزه داران رهایی خود را از بند خواسته های طبیعی و تحقق بندگی خدا جشن میگیرند و در این ماه همواره چشم دلشان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در فصل بهار قرآن روشن است .
این یک سنت خدشه ناپذیر الهی است که همواره خلق نو و دست یابی به مراتب نوین، نیازمند مقاومت و طی کردن دوران سختی و پرورده شدن در ذات خویش و تحت توجه خداوند لایزال و با ایمان به آینده است.
بی شک مردم و میهن عزیز اسلامی ما در این برهه از تاریخ نیز بیش از هر زمان پیام جاودانه عید فطر را درک می کنند و از آن درس پایداری می‌گیرند.
اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات همه بندگان از درگاه خداوند منان، عید سعید فطر و حلول ماه شوال را خدمت همه ملت ایران بخصوص همکاران عزیزم در مجموعه بانک صنعت و معدن تبریک عرض نموده و از صاحب این ضیافت عظیم بهترین سرنوشت ها را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا