بورسبورس اوراق

افزایش نسبت به سال ۹۶؛ هر سهم «وتوکا» نسبت به سال ۹۶

شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲۰۱ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ افزایش ۸۴ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد با سرمایه ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در دوره یاد شده، مبلغ ۵۲۱ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۰۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۸۴ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۹۲۴ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وتوکا” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۸۳ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۰۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد در دوره یاد شده، با افزایش ۲ هزار و ۸۸ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال به ۳ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۵۸ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال، معادل یک هزار و ۵۹۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال محاسبه شد.

“وتوکا” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۱۷ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲۶۷ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۴۸ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا