بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا بانک صادرات در اپلیکیشن صاپ

نبود امکان انتقال وجه کارت به کارت از مبدا بانک صادرات در اپلیکیشن‌های پرداختی یکی از موضوعاتی است که کاربران این بانک همواره با آن درگیر بودند. اسفندماه بود که بانک صادرات اپلیکیشن خود به نام «صاپ» را معرفی کرد. این اپلیکیشن اولین نرم‌افزار موبایلی ارائه‌دهنده خدمت انتقال وجه کارت به کارت از مبدا بانک صادرات است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، اپلیکیشن صاپ بانک صادرات ایران قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است و شما می‌توانید آن را از طریق سایت بانک صادرات به آدرس apps.bsi.ir دانلود کنید.

 

.

خدمات اپلیکیشن صاپ

اپلیکیشن صاپ توسط شرکت فناوری و راه‌حل‌های هوشمند سپهر طراحی و توسعه‌یافته است و خدماتی مانند امکان ثبت کارت‌های مختلف بانکی، انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت، اقتصاد نوین، دی، ایران زمین، انصار، آینده، حکمت ایرانیان، سینا و خاورمیانه، خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنتی بدون محدودیت مبلغ، پرداخت قبوض (سازمانی، خدمات عمومی و موبایل) و انجام امور نیکوکاری و خیریه را برای کاربران خود فراهم آورده است.

اپلیکیشن صاپ، همچنین امکان صدور آنلاین بیمه‌نامه را به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به حضور در دفاتر نمایندگی بیمه ارائه می‌کند. رویت گردش کارت حداکثر ۱۰۰ تراکنش آخر کارت بانک صادرات طی ۳ ماهه اخیر، خدمات متنوع گردشگری، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست «محبوب من»، خدمات پس از فروش شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

 

علاوه بر این موارد، امکان دریافت و استفاده از سایر برنامه‌های کاربردی بانک صادرات ایران از قبیل همراه بانک صادرات و رمز ساز پویا نیز فراهم شده است؛ درواقع اپلیکیشن صاپ در حال تبدیل شدن به درگاه همه اپلیکیشن‌های بانک صادرات است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا