بانکبانک و بیمه

مسابقه استارت آپ‌های فین تک و سلامت در جریان نمایشگاه اینوتکس

مسابقه استارت‌آپ‌های فین‌تک و سلامت با هدف ایجاد تعامل میان این دو حوزه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از مرکز نوآوری رفاتک، مسابقه استارت‌آپ‌های حوزه های فین‌تک و سلامت ۲۰ خرداد ماه سالجاری از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در نمایشگاه اینوتکس برگزار و در این رویداد استارت‌آپ‌های فعال در دو حوزه فین‌تک و سلامت، ایده خود را در یک ارائه سه دقیقه‌ای معرفی خواهند کرد.

هادی ویسی رئیس مرکز نوآوری رفاتک، هدف از برگزاری مسابقه میان استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده دو حوزه فین‌تک و سلامت را ایجاد تعامل میان آنها اعلام کرد و گفت: بانک رفاه همواره با مراکز درمانی و بیمه‌ای فعال در حوزه سلامت در ارتباط بوده است و به دلیل رویکرد و ارتباط مستقیم این بانک با بدنه سلامت کشور، دو محور اصلی مرکز نوآوری رفاتک، فین‌تک و سلامت است.

داوطلبان شرکت در مسابقه رفاتک پیچ می توانند پاورپوینت ارائه خود را (درصورت تمایل اسناد دیگر طرح) تا ۱۷ خرداد ماه سالجاری به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت به معرفی اجمالی شرکت، اهداف، تیم، مشکلات، راه‌حل، فرصت بازار، محصول، مشتریان، تکنولوژی، رقبا، کشش، مدل کسب‌ وکار و برنامه بازاریابی امور مالی استارت‌آپ‌ خود خواهند پرداخت.

گفتنی است، در این رویداد مرکز نوآوری بانک رفاه که در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در دو حوزه‌ اصلی فناوری مالی و سلامت که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده نیز معرفی خواهد شد.

در این مسابقه به ۳ استارت‌آپ‌ برتر به ترتیب استارتاپ اول ۱۰۰ میلیون ریال، استارتاپ دوم ۵۰ میلیون ریال و استارتاپ سوم ۳۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا