صنعت، معدن، تجارت

سایپا به رکوردی بالاتر در تولید روزانه خودرو رسید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از دستیابی به رکوردی بالاتر در تولید روزانه در این مجموعه خبر داد و گفت: گروه سایپا توانست در هجدهمین روز خردادماه، ۲ هزار و ۵۰۷ دستگاه خودرو تولید کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از گروه خودروسازی سایپا، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: با تلاش مستمر و برنامه‌ریزی و نیز اجرای موفق راهبرد «رونق تولید»، می‌توان مشکلات و معضلاتی نظیر ترک همکاری توسط شرکای خارجی و نیز تحریم‌ها علیه صنعت خودرو کشور را بی‌اثر کرد.

سلیمانی تصریح کرد: با توجه به طراحی و اجرای راهبرد رونق تولید در سایپا، این گروه توانسته در چندماه اخیر روند روبه‌رشد خود را ادامه دهد و پس از تولید بیش از ۴۲ هزار خودرو در اردیبهشت‌ماه، رکورد تولید خودرو در یک روز کاری را باز هم به نام خود ثبت کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: با ادامه روند کنونی، استراتژی سایپا در سال جاری، یعنی تنوع محصول وارد فاز اجرایی خواهد شد و با توجه به پیگیری مستمر ما برای اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات صنعت خودرو، امکان تولید محصولات متنوع با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در پنج ماه اخیر موفق شده تیراژ تولید محصولات خود را با وجود مشکلات و موانع فراروی صنعت خودرو، افزایش داده و با استمرار در عرضه محصول، ضمن کمک به کاهش قیمت در بازار، بیشترین سهم بازار کشور را نیز به خود اختصاص دهد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا