بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک دی، پرداخت‌یار شد / ارائه خدمات کارمزدمحور توسط تجارت الکترونیک دی

شرکت تجارت الکترونیک دی با پیوستن به شرکت‌های پرداخت‌یار، به دنبال گسترش سهم بازار خود در حوزه درگاه‌های پرداخت است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، نام شرکت تجارت الکترونیک دی به‌تازگی به لیست شرکت‌های پرداخت‌یار تحت مجوز شاپرک افزوده شده است. تجارت الکترونیک دی، در ابتدا به‌عنوان شرکت تامین‌کننده خدمات پرداخت الکترونیکی بانک دی، فعالیت خود را در زمینه صدور کارت‌های بانکی بانک دی و ارائه کارت‌خوان آغاز کرد. این شرکت در ادامه و با ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بانک دی و ارائه اپلیکیشن پرداخت بانک دی، سبد محصولات خود را توسعه داد.

تجارت الکترونیک دی به‌تازگی با هدف گسترش بازار خود، وارد حوزه درگاه پرداخت شده است. این شرکت با توجه به هزینه‌های بالای کارت‌خوان و اجرایی نشدن نظام دریافت کارمزد از پذیرنده‌ها، قصد دارد با ارائه خدمات مطرح‌شده تحت چارچوب پرداخت‌یاری، مدل کسب‌وکاری جدیدی برای تعامل با پذیرنده‌ها مبتنی بر کارمزد فراهم کند.

همچنین بخوانید

پیش‌ازاین شرکت‌های هلدینگ دی شامل بانک دی، بیمه دی، لیزینگ دی و…، اصلی‌ترین مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی بانک دی بودند و تجارت الکترونیک دی، برای ارائه برخی از خدمات به مشتریان خود، با شرکت‌های PSP به عنوان واسط همکاری می‌کرد. این شرکت حالا با حضور در حوزه پرداخت‌یاری و کسب مجوزهای لازم، فرصتی برای ارائه خدمات متنوع‌تر و همچنین گسترش سهم بازار خود و قرارداد با مشتریان جدید دارد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا