آموزش کسب و کارکسب و کار

اصالت مهمترین مسئله در برندسازی فردی

 

یک مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ گفت: اصالت مهمترین مسئله در برندسازی فردی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمدمهدی سیاح نیا در برنامه «رویش» رادیو اقتصاد با موضوع بررسی پرسونال برندینگ یا برند شخصی سازی افزود: هم در حوزه مدیریت و هم در حوزه برندینگ عموم مطالب در مباحث علمی و آموزشی مربوط به حوزه سازمانی است اما افراد هم نیاز به مدیریت کسب و کارهای خود دارند.

همچنین بخوانید

وی همچنین اظهارداشت: برندینگ از زیر مجموعه های بازاریابی و مارکتینگ است به این معنی که وقتی یک شخص شرکتی تاسیس و می خواهد محصولی تولید کند برای محصول و مجموعه خود یک برند می سازد.

این مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ گفت: وقتی کسب و کارهایی مانندبازیگری، طراحی، وکالت، جراحی و بسیاری موارد دیگر که اغلب بصورت تک نفره انجام می شود اگر هم چند نفره باشد بر حول محور یک نفر خواهد بود.

وی افزود: برندسازی فردی این کمک را به فرد می کند که در رقابت با هزاران فرد دیگری که در حال انجام چنین کاری هستند «متمایز » باشد.

سیاح نیا اظهارداشت: تفاوت دیگری که در حوزه فردی و سازمانی وجود دارد اینکه در یک سازمان نگاه بیشتر بازاریابی است.

وی ضمن اشاره به این جمله که اصالت مهمترین مسئله در برند سازی فردی است، گفت: بدین معنی که افراد با در نظر گرفتن علائق، توانمندی ها، ویژگی های شخصیتی، استعداد، ارزش ها، استراتژی ها و دیگر موارد یک مهارت، راه و کار را انتخاب و سعی دارندضمن تقویت خود به دیگران منتقل کنند که در این زمینه حرفه ای و توانمند هستند و افراد می توانند ازآنان خدمات دریافت کنند پس نگاه در اینجا بیشتر نگاه فروشی است.

این مدرس و مشاور بازاریابی و برندینگ افزود: بطورکلی در نگاه فروشی افراد به دنبال فروش محصولات خود هستند و خیلی نگاه نمی کنند که دیگران چه چیزی دارند.

وی در ادامه یادآورشد: ناگفته نماند برندسازی شخصی یک فرآیند زمان بر و یک شبه اتفاق نمی افتد بلکه بین دو تا هفت سال به اذعان برخی منابع طول می کشد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا