بانک و بیمهبیمه

دعوت از سهامداران حقیقی برای عضویت در هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد

شرکت بیمه سرمد در راستای اجرای تبصره ماده ۲۹ اساسنامه، از سهامداران حقیقی علاقه مند به حضور در هیات مدیره این شرکت دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، با توجه به اینکه اسامی داوطلبین عضویت هیأت مدیره باید به تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برسد، علاقه مندان به حضور در هیات مدیره باید در مهلت مقرر با مراجعه به شرکت نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.
اسامی تایید شدگان توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نهایت برای رأی‌گیری به مجمع این شرکت معرفی شده و پس از تایید مجمع، به عنوان عضو هیات مدیره معرفی خواهند شد.
بر این اساس لازم است سهامداران حقیقی حایز شرایط، حداکثر ظرف مهلت دو ماه از این تاریخ، با داشتن مدارک مورد نیاز از جمله تأیید کتبی دارندگان حداقل پنج درصد سهام شرکت بیمه سرمد، اصل و تصاویر مدارک معتبر شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی، تکمیل فرم ثبت‌نام داوطلبی و ارائه مدارک مندرج در فرم مذکور به واحد سرمایه انسانی شرکت واقع در تهران، بلوار آفریقا، تقاطع اسفندیار، نبش آرش غربی، پلاک ۱۱۳، طبقه اول مراجعه نمایند.
داوطلبین محترم جهت اطلاع از شرایط مورد نیاز می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت به نشانی https://sarmadins.ir مراجعه فرمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا