ارتباطات و فناوري اطلاعاتبانک

باحضور وزیر ارتباطات پروژه های ارتباطی استان کردستان از جمله پست بانک ایران افتتاح می شود

وزیر ارتباطات و فناوری و هیات همراه راهی استان کردستان شدند تا با افتتاح پروژه های جدید ارتباطی و بررسی وضعیت موجود، توسعه ارتباطات در این استان شتاب گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این سفر پروژه هایی با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰میلیارد تومان افتتاح می شود.

افتتاح همزمان ۸۸۸ سایت(۲G،۳G و ۴G) ، اجرای ۱۵۲ کیلومتر فیبر نوری، توسعه پهنای باند دسترسی دیتا با ظرفیت ۵۰Gb/s، توسعه ظرفیت شبکه انتقال با ظرفیت ۵۰Gb/s، توسعه تلفن ثابت در ۶۲ روستا، برقراری رومینگ اپراتورهای اول و دوم در تمامی روستاهای دارای پوشش تلفن همراه، تجهیز ۴۲ روستا به خودپرداز پست بانک و احداث باجه و دفتر خدمات بانکی در ۴۲روستا تنها بخشی از طرح های است که امروز با حضور محمد جواد اذری جهرمی وزیر ارتباطات و هیات همراه در کردستان رونمایی می شود.

همچنین بخوانید

چندی پیش و با انتشار توییتی از وزیر ارتباطات درباره نقاط روستایی دارای ارتباط در سطح کشور و پیام یکی از شهروندان کردستانی مبنی بر ضعف ارتباطات در این استان، وزیر ارتباطات قول داد برای پیگیری موضوع به این استان سفر کند.

با سفر امروز وزیر ارتباطات و هیات همراه این وعده مجازی به حقیقت پیوست و پیش بینی می شود توسعه ارتباطات در استان کردستان بیش از پیش سرعت گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا