ارتباطات و فناوري اطلاعاتپرداخت الکترونیک

به‌روزرسانی کر گوگل باعث مسدود شدن سایت خبری حوزه کریپتو CCN شد

سایت خبری حوزه کریپتوکارنسی، CCN چند روز پیش از دسترس خارج شد. جوناس بورچگرونیک، رویس و بنیان‌گذار CCN گفت که دلیل این اتفاق به خاطر ازکارافتادگی در ترافیکی است که از سمت گوگل و به دنبال به روزرسانی کر گوگل در سوم ژوئن ایجاد شده است.به گفته سی‌سی‌ان ترافیک این سایت در تلفن‌های همراه تا ۷۱ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، باتوجه به آمارو ارائه‌شده توسط سیستریکس دات کام، سایت‌های خبری حوزه کریپتو مانند کوین‌دسک شاهد ۳۶/۶ درصد و سی‌سی‌ان شاهد ۲۱/۱ درصد کاهش ترافیک روی موبایل بوده‌اند در حالی که سایتی مانند کوین‌تلگراف هیچ کاهش ترافیکی را از زمان به روز رسانی ماه ژوئن شاهد نبوده است.

به گفته بنیان‌گذار سایت سی‌سی‌ان، آنها تیمشان را به پلتفرم جدیدی برای ژورنالیست‌ها به نام HVY.com منتقل می‌کنند.

همچنین بخوانید

البته گویا به روزرسانی آپدیت فقط روی سایت‌های حوزه کریپتو تاثیرگذار نبوده و گویا سایت the Daily Mail هم دچار کاهش ترافیک چشمگیری بوده است.

سایت سی‌سی‌ان شش سال پیش و ابتدا با نام کریپتوکوین نیوز راه‌اندازی شد و سپس تغییر نام داد. بورچگرونیک در بیانیه‌ای گفت: «اگر گوگل فکر می‌کند که سایت سی‌سی‌ان خیلی ناگهانی و یک شبه، سایت بدی است چرا به ما مهلت نداد تا دلیلش را بفهمیم و فرصتی برای تغییر قبل از اینکه به روز رسانی عمده را انجام بدهد به ما نداد. در عوض با ما بدرفتاری شد آنهم بدون اینکه بدانیم چه کاری را اشتباهی انجام دادیم و درنتیجه روی کار یک تیم ۶۰ نفره و شش سال سابقه کاری تاثیرگذاشته شد.»

 

 

منبع
کوین‌تلگراف

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا