صنعت، معدن، تجارت

مراسم روز ملی صنعت و معدن برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری روز ملی صنعت و معدن از برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در دهم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمدرضا فیاض در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: دهم تیرماه در تقویم کشور به عنوان روز بزرگداشت صنعت و معدن نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: همه ساله در این روز حاصل ۳۶۴ روز تلاش صنعتگران، معدنکاران، کار آفرینان، تولید کنندگان، پیشکسوتان و فناوران جوان مورد ارزیابی قرار می گیرد و افرادی که در طول یکسال تلاش های وافری برای اعتلای رونق تولید، رشد اقتصادی، اشتغال و بسیاری موارد دیگر در عرصه صنعت و معدن انجام داده اند ضمن معرفی به عموم مردم از آنان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

همچنین بخوانید

رئیس ستاد برگزاری روز ملی صنعت و معدن گفت: امسال نیز این مراسم با شکوه هرچه تمامتر در دهم تیر ماه برگزارو برگزیدگان و تلاش گران بخش صنعت و معدن به ملت ایران معرفی می شوند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ چه تفاوت های دارد، افزود: هر ساله تمامی تلاش ها بر اینکه مراسم مزبور با یکسری نوآوری همراه باشد که مراسم امسال روی تعامل هرچه بیشتر بین قوه قضائیه و حوزه تولید متمرکز شده است.

فیاض در خصوص انتخاب صنعتگران و معدنکاران نمونه برای معرفی و تجلیل از آنان در روز ملی صنعت و معدن اظهارداشت: این انتخاب بر اساس یک دستور العمل به نسبت منفصل و بسیار دقیق صورت می گیرد.

رئیس ستاد برگزاری روز ملی صنعت و معدن افزود: تشکل های معتبر بخش خصوصی در انتخاب بهترین های این حوزه یاریگر وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

وی اضافه کرد: امسال در مراسم روز ملی صنعت و معدن بین ۵۰ تا ۶۰ مورد شخصیت حقیقی و حقوقی به عنوان برتر معرفی و از زحمات آنان قدردانی خواهد شد.

فیاض در ادامه یادآورشد: میزان کارآیی، تولید، ارز بری، صادرات، کیفیت، عرضه بازار، رضایت مشتری و … از جمله فاکتورهای مهم برای ارزیابی این افراد موردنظر قرار می گیرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا