بانک و بیمهبیمه

مهر تایید بیمه گذاران بر خوشنامی بیمه سرمد

مدیرکل سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی در دیدار با مدیر بیمه سرمد در این استان اعلام کرد:

مدیر استان آذربایجان غربی بیمه سرمد با مدیرکل سازمان تعاون روستایی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این دیدار، سعید رحیمی مدیر بیمه سرمد در استان آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از حضور در سازمان تعاون روستایی این استان از آمادگی کامل بیمه سرمد برای تامین نیازهای اساسی بیمه ای هموطنان عزیز روستایی در تمامی رشته ها خبر داد .

وی، با اشاره به دستاوردهای بیمه سرمد در سال گذشته، گفت: این شرکت، به عنوان یکی از بنگاه های اقتصادی خوشنام کشور در سال گذشته موفق به اخذ دو گواهینامه معتبر ایزو ۹۰۰۱ و ۳۱۰۰۰ از شرکت توفنورد آلمان شد که کسب این موفقیت ها نشان دهنده ثبات در این شرکت است.
وی با اشاره به اینکه بیمه سرمد برای پنجمین سال پیاپی، موفق به کسب توانگری مالی در سطح یک از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شده، از حفظ حقوق اساسی بیمه گذاران و سرعت عمل در کارشناسی و پرداخت آنی خسارت به عنوان یکی از رویکردهای مهم مدیران ارشد شرکت خبر داد.
در ادامه این دیدار، مهندس شهریار حیدری مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان غربی، آغاز فعالیت بیمه سرمد در این استان در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و خوشنامی و توانمندی بانک صادرات ایران و شرکت بیمه سرمد را مورد توجه قرار داد.
مدیرکل سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه بدون تردید مشتریان بانک صادرات، ایفای تعهدات و مشتری مداری این بانک را مورد تایید قرار می دهند، از حمایت بانک صادرات از بیمه سرمد به عنوان نقطه قوت این شرکت یاد کرد.
وی با ذکر این نکته که شرکت های بیمه در زمان پرداخت خسارت، مورد ارزیابی قرار می گیرند، گفت: شرکت های بیمه به عنوان یک نهاد حمایتگر باید همواره در کنار بیمه گذاران و زیاندیدگان ایفای تعهد کنند.
حیدری از خوشنامی بیمه سرمد در بین بیمه گذارانی که با این شرکت همکاری می کنند، خبر داد و با بیان اینکه شرکت های بیمه یکی از عوامل اساسی در رونق و حمایت از تولید و کسب و کار هستند، از طرح بهارانه بیمه سرمد و اعطای تخفیفات ویژه برای طرح های آتش سوزی مسکونی، غیر صنعتی و صنعتی، استقبال کرد.

وی در پایان، تداوم این خدمات و عرضه طرح های جدید در راستای رفع نیازهای هموطنان و علی الخصوص روستائیان را مورد توجه قرار داد و آمادگی سازمان را برای برگزاری جلسات مشترک در جهت ارائه خدمات بیمه ای مناسب به روستانشینان و گسترش همکاری های مشترک اعلام کرد. 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا