بانک و بیمهبیمه

برگزاری دوره آموزشی نمایندگان ویژه شرکت آتیه سازان حافظ

جلسه آموزش بازاریابی و معرفی فرصت های طرح مهر بیمه دانا با حضور مدیرعامل، برای نمایندگان ویژه شرکت آتیه سازان حافظ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، این دوره آموزشی در خصوص تفاهم نامه منعقد شده بین این شرکت و بیمه ای دانا برگزار شد. این خدمت جدید با همکاری بیمه دانا و آتیه سازان حافظ اجرا خواهد شد.

این نشست که با حضور مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ برگزار شد، دکتر مهدی ریاحی فر با تاکید بر اهمیت موضوع بازاریابی در شبکه فروش نمایندگان، خواستار ارتقای مهارت­های نمایندگان در شناخت موضوعات بیمه درمان شد و توضیحاتی در خصوص بازاریابی صحیح و جامع تر به نمایندگان در قالب جلسه آموزشی ارائه کرد.

دکتر سید عبدالله عمادی مشاور راهبردی مدیر عامل گفت: مدیرعامل شرکت تصمیم دارد با هدف ایجاد فرصت های بیشتر برای نمایندگان و بیمه شدگان، با ورود به راهی جدید در صنعت بیمه علاوه بر بیمه ی درمان، نمایندگان این شرکت بتوانند دامنه ی فعالیت خود را گسترش داده و همگام با شرایط جدید معیشتی مردم ارائه خدمت بهتری داشته باشند.

وی افزود: به زودی در پروژه طرح مهر، تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران افزایش پیدا خواهد کرد و افراد می توانند طی دوازده قسط، بدون کارمزد وام ، مبلغ بیمه نامه را پرداخت کنند.

در ادامه این نشست نمایندگان انتظارات و خواسته های خود را بیان کرده و دکتر علیجانی، معاون امور شعب نمایندگان و مشتریان پس از پاسخگویی به این سوالات، برنامه های جدید شرکت در خصوص توانمند سازی نمایندگان و توسعه آن ها را اعلام کرد.

در پایان دکتر علیجانی و خانم مصطفائی مدیر امور نمایندگان شرکت در خصوص طرح بیمه انفرادی توضیحاتی ارائه نموده و از پنل بیمه گری نرم افزار فروش بیمه انفرادی رونمایی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا